wtorek, 21 lutego 2012

 Hej :) 

Dzisiaj nawet spoko dzień ;p W szkole nic się nie działo ( jak zwykle zresztą, nie licząc spr. i kartk. ;/ )

 ***

Jutro "Targi Edukacyjne", które będą trwać w czasie lekcji :D będą rozdawać ulotki i zachęcać do składania papierów w różnych liceach ;p Chciałabym na nie pojechać, bo nie mam pojęcia które z nich wybrać :((

***

A teraz pokażę, gdzie trzymam moją biżuterię i moich  faworytów :))


Jak widać pomimo tego, że trzymam je w kuferku to dodatkowo w pudełeczkach :D dzięki temu szybko mi wszystko znaleźć i nic się nie zaplątuje ;p 

na zdjęciu ja z chucksprincess ;p

 A to moja sukienka na lato :D
Nie mogę się doczekać czerwca :( Już tak blisko wakacji bym była ;p


a tu dodaję jeszcze dzieło chucksprincess wykonane dla mnie wczoraj na religii :DD


25 komentarzy:

  1. zostałaś otagowana:) zapraszam do zabawy:)

    sukienka ♥♥ : D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahaha moja chusteczkaaaa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DD zachowałam ją i będę przechowywać xd

      Usuń
  3. śliczna biżuteria! szczególnie kolczyki, bransoletki i ten złoty naszyjniik ♥
    hahah jaka chustka, lekcja religii :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również czekam na wakacje , a sukienke masz prześwietną !
    Będzie mi bardzo miło . Ja już obserwuję :)
    http://vestebulet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to zawsze mam bałagan w biżuterii, wszystko pomieszane, musze sobie zakupić taki stojaczek jak na 1 zdj. Gdzie kupilas jeśli można wiedzieć??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest akurat z zagranicy :)
      ale czasem fajne i w dobrej cenie stojaczki można dostać w Pepco :D

      Usuń
  6. śliczna sukienka ; )
    ZAPRASZAM do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta sukienka i stojaczek jest super
    może zaobserwujemy .?

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna kolczyki kulki i wisiorek-kwiatek różowy:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog!
    obserwujemy?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie znów KONKURS to nie zapomnij zostawić maila kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny stojak :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, dzisiaj nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka! ;*

    + obserwuję. ;)
    urherts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaprasza, wszystkich zainteresowanych biżuterią - http://life-is-too-important.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna zabieram się do kupna takiej laleczki na biżu, ale nigdzie jeszcze nie znalazłam takiej, która by mi się podobała. Twoje jest cudowna! :)

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna ta sukienka i te malunki na chusteczce boskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna sukienka :D

    Obserwujemy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Meeeeeeega:)


    Obserwujemy?
    :)

    widze że tak jak ja interesujesz się sztuką zajrzyj do mnie może moje obrazy przypadną ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stojaczek genialny. Nigdzie nie mogę znaleźć takich dużych. Wszędzie jest pełno takich małych na kolczyki. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo dobre sposoby na przechowywanie biżuterii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy blog :)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń