sobota, 25 lutego 2012



Hej ;) zostałam otagowana przez chucksprincess ;p

ZASADY:

- napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady TAG'u
- zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki ( akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo:
- maja tańsze odpowiedniki
-są przereklamowane
- amatorkom są niepotrzebne
- bo to sposób na niepotrzebne wydatki...
...i krótko wyjaśnij swój wybór
- zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek


1. TIPSY.  
Krótkie tipsy, w miarę skromnie pomalowane wyglądają ładnie, chociaż ja nie jestem ich zwolenniczką ;p Nie podobają mi się z kolei długie, przesadnie ozdobione- wyglądają po prostu: sztucznie ;]

2. DUŻA PALETA CIENI DO POWIEK.
Uważam, że jest niepraktyczna. Nie wiem, czy ktoś by zużył te wszystkie kolory :D


3. PUDER DO KĄPIELI.
 Miałam i nie jestem zadowolona ;) W ogóle się nie pieni.


4. SZTUCZNE RZĘSY.
Już lepiej kupić tusz do rzęs. Po co się bawić w przyklejanie i odklejanie sztucznych włosów? :D



5.  PEELING DO UST.
Nie słyszałam jeszcze o czymś takim xd Ale moim zdaniem do pielęgnacji ust wystarczy pomadka ochronna lub balsam, np. Ziaja :p Ja mam właśnie taką kakaową i jestem zadowolona. Bardzo fajnie nawilża i daje fajny połysk ;)

Taguję:

12 komentarzy:

  1. zgadzam się z kilkoma punktami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również się zgadzam co do kilku rzeczy ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a też miałam ten puder do kąpieli i masz rację - wcale się nie pieni .;p
    zapraszam do mnie.;) Jeśli chcesz możemy obserwowac .;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam puder do kąpieli :D
    ale z paletką cieni się zgadzam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z tobą co do wszystkich punktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:) dzięki za odwiedziny! ja również zamierzam zabrać się za tą książkę - Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet. Mam ją nawet w domu, tylko czeka na mój ruch :P
    Obserwujemy? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 zgadzam się i popieram całkowicie, poza tym to piłowanie płytki paznokcia aby to się trzymało, mnie ciary przechodzą, a właściwie moje paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie chciała bym mieć tych rzeczy. :)

    http://urherts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nigdy nie miałam tipsów :P

    OdpowiedzUsuń
  10. witam masz fainy blog hentnie będę tu zaglądał i zostawiał komentaże i liczę na to samo z twojej strony
    http://mojkonarab,blogspot.com
    http://budownictwonowoczesne.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń