piątek, 17 lutego 2012

Tłusty Czwartek...


Co prawda Tłusty Czwartek był wczoraj, ale nie miałam okazji dodać wpisu :)

No więc, u mnie to wydarzenie trwa już drugi dzień. Wczoraj zjadłam jednego pączka ale to nie wszystko :D Mam wielką ochotę na słodycze ♥!

Przed chwilą zjadłam batona i kamyki z Biedronki xd Co prawda nie to żebym je ubóstwiała, ale co mi tam ;p
Jem słodycze póki mogę, bo na postanowienie wielkopostne wybieram właśnie: "NIE BĘDĘ JADŁA SŁODYCZY"! Nigdy chyba jeszcze nie dotrwałam do końca postu z wybranym "zakazem"...

Ten tydzień był beznadziejny...na nic czasu nie miałam nawet, chyba, że po 20:00-21:00 ;/
Torba się sprawdziła :D trzyma się i jestem z niej zadowolona, a portfel też jest super :))
Pisałam dzisiaj konkurs z "Kamieni na szaniec", a jestem na 60 str. tej książki :D

W kwietniu testy...nie wiem jak je to napiszę ;/ w ogóle nie wiem do jakiej szkoły iść tylko tyle, że na bio-chem.

Dzisiaj dałam dwa obrazy na wystawę (jezioro i anioła), bo nauczycielka od plastyki chciała jakieś prace ;p wstydziłam się tego nieść, ale cóż-żyję :D i tak tego nikt nie będzie ogl xd


.................

Dla tych co mają suche dłonie :) 
Wcześniej zima była dla mnie koszmarem. Dłonie miałam gorsze od 60-latki, skóra taka popękana, sucha, czasami nawet mi krwawiły..;/ wszyscy się dziwili, że mam taki stan rąk, nawet jak smarowałam je przeróżnymi kremami i chodziłam w rękawiczkach :( 
W tym roku kupiłam sobie w Rossmannie krem do rąk "Neutrogena. Formuła Norweska". Serdecznie polecam tym, którzy mają taki problem!!!



oraz ten do codziennej pielęgnacji :)


sorki za jakość - coś mi się zwaliło w telefonie ;p
   


8 komentarzy:

  1. ee tam tak dużo nie zjadłaś tych pączków ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie zjadłam ani jednego. Nie lubię pączków. Używałam tego kremu jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam taki masakryczny problem z łapkami, że tego nie da się opisać! ;/ ale raczej kupię tą Neutrogenę bo już tyle osób mi mówi, że to najlepszy krem do rąk. Zaryzykuje!;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, wypróbuj :)) mnie nie zawiódł ;p

      Usuń
  4. ja też na pewno kupie tę krem ;d:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ciekawe czy sie uda spelnic postanowienie, u mnie byloby trudno :)))) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs- do wygrania bon na zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też postanawiam nie jeść słodyczy! oraz też piszę testy, głupia nowa reforma,aż 5 testów boje się!! Rownież dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie jem czekolady i widzę poprawę cery :DD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń