piątek, 9 marca 2012

Włosy ;)



 Dawno tu nic nie dodawałam, bo czasu nie miałam. Na szczęście rozpoczął się weekend, więc postanowiłam to wykorzystać. Dzisiaj opiszę moją pielęgnację włosów i pokażę jakich kosmetyków do nich używam :)
Ogólnie włosy myję co dwa dni, bo nie mam potrzeby robić tego częściej.

1. Oczywiście najpierw myję włosy. Teraz używam szamponu Dove (Nourishing Oil Care). Na początku włosy bardzo mi się po nim plątały (nawet w czasie mycia), bo robiłam ogromny błąd-mocno tarłam włosy i skórę głowy. Obecnie staram się wmasowywać szampon spokojnie i delikatnie, dzięki czemu włosy się nie plączą. Lubię ten szampon, bo działa dobrze na moje suche włosy :)

Rossmann
Cena: około 12 zł


2. Odżywka do włosów. Niedawno kupiłam odżywkę Timotei Organic Delight i od razu przypadła mi do gustu :) Ma delikatny, przyjemny zapach. Gdy nakłada się ją na włosy, w ogóle jej nie czuć, tylko w dotyku włosy stają się sztywniejsze i bardziej matowe. Jednak, kiedy ją spłukujemy, czuć miękkość i nawilżenie włosów :)
Jak dla mnie-świetna! : D


Rossmann
Cena: 16,99 zł


3. Staram się przynajmniej raz w tygodniu używać maski do włosów. Wybrałam Biovax do włosów blond. Świetnie nawilża i wydaje mi się, że trochę rozjaśnia włosy (nadaje im blasku).

Apteka
Cena: około 17 zł.


"Po całkowitym spłukaniu włosów, nakładam na głowę turban. Nie trzymam go długo, bo po jakimś czasie wysusza mi włosy."


4. Dwufazowa odżywka Biovax do włosów blond.


Apteka
Cena: około 18 zł


5. Serum na zniszczone końcówki MAXIMA (Mx Shaping).

Cena: 35 zł


6. Gdy prostuję włosy, czasem spryskuję je lakierem syoss. (szczególnie grzywkę :) )

  Rossmann
Cena: ok. 17 zł


Na próbę kupiłam sobie parę dni temu suchy szampon syoss :) Jestem ciekawa, jak zadziała na moje włosy.


Rossmann - cena: ok. 14 zł
Natura - cena: ok. 11 zł


Na dzisiaj tyle :D

25 komentarzy:

  1. Twój blog również jest ciekawy :)
    Obserwujemy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, chcę Cię serdecznie zaprosić na mojego bloga o Harrym Potterze ii innych pierdołkach http://aleeexsmile.blogspot.com/ gdzie ukazał się nowy wpis. Mam nadzieję, że zajrzysz i że Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam takie włosy , że czego bym nie użyła i tak są suche i zniszczone. :(

    Zapraszam do siebie. :* pannazadziorna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Biovax jest mega dobry;d mi bardzo pomaga;d
    Zapraszam do siebie

    http://mawfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam żadnego z nich ; ) muszę wypróbować ten pierwszy szampon.
    pozdrawiam i również obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic z tego nie używałam. Ale ten szampon (pierwszy) wydaje się być ciekawy.


    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wypróbuję pierwszy szampon :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety szampon Dove jest dla mnie porażką. Moje włosy były po nim jak druty. Teraz używam clear i jestem w pełni zadowolona. Biowax... widze,że dużo osób ma produkty tej firmy, muszę w końcu coś zakupić!

    OdpowiedzUsuń
  9. maseczka biovax jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy szampon wydaję się ciekawy ;)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier syoss'a bardzo sobie cenie, jest idealny jak dla mnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Dove syoss też nie spk.

    OdpowiedzUsuń
  13. oooooooo, bardzo ciekawie tu :)
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie w wolnej chwili :) Byłabym zachwycona, gdybyś mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja używam tego dove do włosów, jak na razie sprawuje się bez zarzutów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo masz tych kosmetyków :)
    może się poobserwujemy? Buziak

    OdpowiedzUsuń
  16. moej włosy sa straszne ;D
    na pewno cos wyprubuje ;)

    Zapraszam na bloga : http://aleeexsmile.blogspot.com/ - relacja z koncertu Ewy Farnej ze Świdnicy.

    OdpowiedzUsuń
  17. rowniez uzywam szapmponu dove, jest dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog :) zapraszam do mnie na www.nielegalnerymy.blogspot.com do oglądania efektów dzisiejszych zakupowych łowów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Dove :) Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja używam odżywki Wax tak samo jak ty raz w tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. używam tego z dove ;) dobry jest ^^ / obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jakoś nigdy nie mogę znaleźć szamponu dla siebie. xd

    OdpowiedzUsuń