czwartek, 12 kwietnia 2012

Urodzinki :D


Hej!! :)

Ale dawno już tutaj nie byłam. To z braku czasu przed testami...Piszemy już za ok. 2 tyg. ;/

8 kwietnia miałam urodziny :) Akurat w Wielkanoc. Fajnie było :DD

W tym roku dostałam prezenty, o jakich tylko marzyłam :)

Na początek zdjęcia, co dostałam od rodziny ;p

Trylogia "Igrzysk śmierci"! Tak się cieszyłam jak je zobaczyłam :DD

Kalendarz ;)

Skarpetki do balerin ;p

Perfumy o bardzo ładnym zapachu :]

Chusta w motyle ;D

Srebrna bransoletka z serduszkami Swarovskiego! :DD 


  Od koleżanek :D

Bardzo mi się podoba ta torebka :D H&M

Wszystkie są super moim zdaniem :pp H&M

Super kolory ;pp

Były jeszcze słodycze: Merci, czekolada, delicje piankowe o smaku czekoladowym Milki i Toffifee   :D No ale cóż ...xd nie przetrwały do dnia dzisiejszego :P

Jestem bardzo zadowolona z prezentów :)) Dziękuję ♥


Teraz jestem zmęczona życiem, ale to większość tak ma w naszej szkole ;p Jeszcze te testy całe...+jutro sprawdzian z historii od prehistorii do 1918r. Nie wiem jak ja to napisze, bo jeszcze nic nie umiem, ale...;/ 

Dobra, lecę się uczyć... ;/ Ale mi się nie chce!!!!!!! :(( 
Trzeba dotrwać jakoś do końca roku szkolnego :D Już niedługo w sumie xd


8 komentarzy:

  1. zazdroszczę prezentów ! ;)))
    sto laat :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także zazdroszczę Ci prezentów :). Spóźnione (?) wszystkiego najlepszego :D. Co do historii to nam Pan robi niezapowiedziane kartkówki ze wszystkich tematów od 1 do 3 klasy gimnazjum. Sympatycznie. Jedyneczki się sypią.. do kolekcji :))


    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka śliczna bransoletka :o
    pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki za ten test :)!
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog . <3

    Obserwuję , i liczę na rewanż . ; ** !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, świetne prezenty, bardzo mi się podobają ;)Super blog. Obserwujemy? Fajny post ;)Miłego wieczoru i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, piszę bo obserwujesz bloga- l'atelier de beauté. Chciałabym Cię dlatego serdecznie tam zaprosić, bo wracamy i zmieniamy adres. c:
    http://latelierdebeaute.blogspot.com/

    Cześć!

    OdpowiedzUsuń