piątek, 31 sierpnia 2012

Koniec wakacji...

          Hej! Tak dawno tu już nie pisałam, więc mam sporo zaległości do nadrobienia :) 

   Zacznijmy od tego, że dostałam się do mojej wymarzonej szkoły! :D Tak się cieszę. Wybrałam profil biologiczno-chemiczny, ale teraz nie wiem czy dobrze zrobiłam. Może powinnam pójść na matematyczno-fizyczny, jak mi wcześniej doradzano. Hmn...sama nie wiem, co chcę robić w życiu, w tej dalekiej, a może i bliższej niż mi się wydaje przyszłości. Tak naprawdę jest tyle zawodów, o których nawet nie mamy pojęcia. Ale dosyć już o tym :)

   Teraz większość pewnie kupuje jakieś nowe rzeczy do szkoły: a to ubrania, torby czy plecaki, buty, kosmetyki, przybory szkolne, piórniki, no i oczywiście książki i zeszyty :) Ja też kupiłam sobie niektóre z tych przedmiotów, jednak starałam się nie rozpędzać z tymi zakupami, ale jak to wiadomo - trochę się tego uzbierało :D
 
Te perfumy, a właściwie "prawie doskonałe podróbki" udało mi się kupić zagranicą na tegorocznych koloniach :) Prawie doskonałe, dlatego że nie trzymają się tyle co oryginał, ale za to pachną tak samo pięknie :D
 
Buty na w-f
Buty na jesień z "Chińskiego Marketu", ale tak mi się spodobały, że musiałam je kupić ^^
Urocze plany lekcji z Tesco :D
Piórnik ze sklepu wszystko po 5,99 zł :))


Nie miałam pojęcia, że w "Chińskim Markecie" jest tyle ciuchów, butów, pasków, torebek i wszystkiego ;o Na początku w ogóle nie chciałam tam jechać, ale ciocia mnie namówiła... no i...miłe zaskoczenie! :D Kupiłam tam jeszcze czerwone spodnie :)

Tyle nowości czeka mnie od 3.09. Nowe otoczenie, nowi znajomi i nauczyciele. Trochę się tego boję, ale mam nadzieję, że szybko się zapoznamy i dogadamy :)

Na razie to tyle :]   


6 komentarzy:

  1. Iel dalas za buty z chinczyka ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. piórnik z arbuzem jest genialny! :)

    zachęcam do polubienia mnie na facebooku: www.facebook.com/MESPEEL :) buziak

    OdpowiedzUsuń