środa, 5 września 2012

Aaa!



   Hej! Dzisiaj był 1 prawdziwy dzień w nowej szkole. Lekcje, nauczyciele...Głównie zapoznawaliśmy się z kryteriami oceniania, czyli same nudy -,- 
   
   Ale z przykrością muszę stwierdzić, że nauczyciele zaczynają się rozkręcać. Nie wiem jak sobie poradzę. Już zapowiadają kartkówki z jakiś szczegółów ; o + prace domowe. 

   Koleżanka kupiła sobie taki kalendarz ucznia, który tak się przydaje! Ja niestety się nie załapałam na taki w księgarniach w moim mieście, a obeszłam chyba wszystkie + inne sklepy papiernicze (ok. 7) :( Kupiła ostatni egzemplarz. Na szczęście znalazłam taki na allegro :D Już się nie mogę doczekać aż dotrze w moje ręce! ^^

http://allegro.pl/kalendarz-ucznia-podpowiednik-rok-szkolny-2012-13-i2500582366.html

Kończę. Może zerknę do książek :)

4 komentarze:

  1. Lpsze takie lekcje, niz normalne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No te lekcje organizacyjne są straasznie nudne, ale potem będzie gorzej.;dd

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie już wykańcza szkoła.. ;c

    OdpowiedzUsuń