poniedziałek, 3 września 2012

School



   Hej :) Jak wrażenia po rozpoczęciu roku szkolnego? U mnie uroczystość trwała trochę długo :( 
O 11:00 była Msza, a potem poszliśmy z wychowawczynią do klasy, która podyktowała nam plan lekcji. Nie podoba mi się za bardzo ;/ Najczęściej będę kończyła o 15:30+dojazd z 40 min. Ale może przyzwyczaję się do tego.

   Prawie nikogo jeszcze nie poznałam. Za to jutro zamiast iść do szkoły na lekcje wybieramy się całą klasą na spacer żebyśmy się zapoznali :) Mam nadzieję, że się szybko dogadamy. 

   W środę lekcje, a ja jeszcze nie mam wszystkich książek, bo w druku. Muszę co jakiś czas dzwonić i iść do księgarni i pytać o podręczniki ;/ To stało się uciążliwe. 




  Muszę nastawić budzik na jutro na 5:15 :(

Na dzisiaj tyle :) 

4 komentarze:

  1. późno u cb się zaczełoo.;p
    a to fajnie macie.;) my w wakacje sami organizujemy sobie spotkanie zapoznawcze.;) taka mała tradycja to już chyba jest.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do dlugich dojazdow sie juz przyzwyczailam :p

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko budzik po 5 :O umarłabym

    OdpowiedzUsuń
  4. i jacie nie moge.
    jak to o 5?!!!!!!!!!!
    nie przezyłabym
    zgon zpowodowany szokiem -.-'

    OdpowiedzUsuń