piątek, 29 marca 2013

Idzie Wielkanoc!



      Cześć! Dzisiaj robię spore porządki w swoim pokoju ;) Znalazłam sporo rzeczy, których nie używam, z których nie korzystam. Część oddałam do biblioteki, część może sprzedam lub oddam koleżankom. Od razu zrobiło się więcej miejsca! :D

     Po południu jadę do babi. Przyjadę dopiero po świętach. W szkole tyle pozadawali,  tyle trzeba się nauczyć, że to jest aż śmieszne ;/ Czasami ludzie nie mają litości... ;) No ale cóż na to poradzić.

     Już nie mogę się doczekać nowego sezony Pretty Little Liars! ♥ Ale jeszcze trochę...;( niestety. Zamiast tego trzeba zająć się czymś innym. Na przykład...

MALOWANIEM JAJEK, CZYLI ROBIENIEM PISANEK!!! ^^

Znalazłam w internecie tak ozdobione jajka :


    
 




Mi osobiście bardzo się podobają :)

Do następnego razu!

6 komentarzy:

  1. Śliczne pisanki ;>
    obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ja już obserwuję i teraz czekam na rewanż! ;)

      Usuń
  2. super <3
    Zapraszam do mnie skomentuj zaobserwuj oddzwięcze się ♥ To dla mnie ważne
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń