wtorek, 26 marca 2013

Wtorek & zakupy



     Cześć Wam! :) Dawno tu nic nie pisałam...ale za to oglądałam wsze blogi niemalże codziennie. Napiszę w skrócie, co się wydarzyło przez ten czas:
  1. przepisałam się do klasy mat-fiz-inf, czego nie żałuję jak na razie 
  2. podupadłam na zdrowiu, przez co wylądowałam w szpitalu
  3. postanowiłam kontynuować malowanie
  4. spotkałam się ze "starymi" znajomymi :)

     To tyle, jeśli chodzi o najważniejsze chwile :)

     W piątek byłam na zakupach. Trzeba coś kupić na zbliżającą się (baaaardzo powoooli) wiosnę!


miętowa marynarka ze złotymi guzikami :)

miętowe botki/koturny



 

kolczyki z Londynu, od koleżanki :)



     
     A teraz przedstawię jedne z moich ulubionych kosmetyków! :)
























Podkład Maybelline AFFINITONE 

Jestem z niego bardzo zadowolona! Mam nr 010 Ivory. Bardzo dobrze kryje, matuje skórę. Nie ma wrażenia maski. Kolor jest jednolity :)

Cena: W Rossmannie akurat trafiłam na promocję i kupiłam go za ok. 26 zł, bez obniżki jego cena to ok. 38 zł

Ocena: 10/10


Puder w kulkach Avon

Rozświetlający, dający delikatny efekt brokatu. Uwielbiam go! :)

Cena: Kupiła mi go mama i też akurat trafiła na promocję. Dała za niego ok. 26 zł, a normalnie kosztuje ok. 52 zł

Ocena: 10/10

Jedyne minusy to cena, ale za jakość trzeba płacić :)

POLECAM

4 komentarze: