wtorek, 2 kwietnia 2013

:(



     Cześć Wam! 

     Wczoraj właśnie wróciłam od babci. Szkoda, że święta tak szybko minęły! Znowu szkoła... Buuu!!!Mam tyle roboty, że nie wiem w co  mam wsadzić ręce... Dlatego uciekam od tego, jak tylko mogę, i takim to sposobem jestem na blogu! :)

     Ale jest coś, co dodaje mi radości :) Moje urodzinki już w poniedziałek! ^^ Postaram się dodać jakoś posta, ale chyba to wyjdzie po paru dniach.

     Właśnie rozmawiam na skype z Agniesią! :D Wybieramy biżuterię, jaką chcemy kupić. Jest taaaaaki wybór, że masakra xd Co druga rzecz nam się podoba ;) Ale cóż, takie życie...ogromny wybór!



      



    
     To do następnego posta! :)

5 komentarzy:

  1. ja tak samo uciekam od pracy, nauki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy :)
    Zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki wybór, a i tak ostatecznie się na nic człowiek nie decyduje. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy naszyjnik ładny.
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń